Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ПОНЯТТЯ ТА СТРУКТУРА

Кулаков Р.С. (2023) ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ПОНЯТТЯ ТА СТРУКТУРА. Психологія: реальність і перспективи, 2023: Вип. 20. с. 90-98. ISSN 2518-7503

[img]
Перегляд
Текст
Кулаков Р..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена визначенню змісту дефініції «психологічна компетентність» у сучасній психологічній науці. Особливу увагу приділено аналіз змісту поняття «психологічна компетентність» в професійній діяльності педагога. Зокрема, здійснено аналіз професійного стандарту за професією вчителя з метою визначення змісту психологічної компетентності як однієї із важливих складових його професійності. Визначено зміст психологічної компетентності сучасного педагога. Здійснено спробу визначити основні структурні компоненти психологічної компетентності вчителя, та здійснено детальний аналіз кожної із них.
Представлено результати проведеного емпіричного дослідження рівня психологічної компетентності сучасних педагогів. Визначено основні закономірності та проблеми розвитку та формування психологічної компетентності вчителів. Запропоновано структурну модель співпраці практичного психолога закладу освіти з педагогічним колективом з метою підвищення рівня психологічної освіченості та культури вчителів як учасників освітнього процесу. Здійснено аналіз основних функцій психологічної служби освітньої галузі щодо підвищення психологічної компетентності педагогічних працівників.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кулаков Р. Психологічна компетентність сучасного педагога: поняття та структура / Р. Кулаков // Психологія реальність і перспективи : зб. наук. пр. / упоряд.: Р.В. Павелків, Н.В. Корчакова. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 20. - С. 90-98.
Ключові слова: компетентність, психологічна компетентність, педагог, вчитель, освітній процес
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 17 Серп 2023 09:07
Останні зміни: 17 Серп 2023 09:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11600

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу