Павлюк Т.О. (2014) ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ІНФОРМАТИЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ" ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики, 2014. с. 218-226.
|
Текст
Павлюк Т.О. Теорет.підходи до визн. інформатична компетенція.pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається проблема визначення змісту поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку. Проаналізовано сучасні підходи до трактування означеного і суміжних понять вітчизняними та зарубіжними вченими.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павлюк Т.О. Теоретичні підходи до визначення сутності поняття "Інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку / Т.О.Павлюк // Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (11 квіт. 2014 р., м. Київ) / редкол. : В.О.Огнев'юк, Л.Л.Хоружа, В.І.Юрченко, Г.В.Бєлєнька. - Київ, 2014. - С. 2018-226. |
Ключові слова: | дитина дошкільного віку, компетенція, компетентність, інформатична компетентність, інформатична компетенція |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 21 Жов 2020 09:43 |
Останні зміни: | 21 Жов 2020 09:43 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1162 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |