ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ІНФОРМАТИЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ" ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Павлюк Т.О. (2014) ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ІНФОРМАТИЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ" ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики, 2014. pp. 218-226.

[img]
Preview
Text
Павлюк Т.О. Теорет.підходи до визн. інформатична компетенція.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

У статті розглядається проблема визначення змісту поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку. Проаналізовано сучасні підходи до трактування означеного і суміжних понять вітчизняними та зарубіжними вченими.

Item Type: Article
Additional Information: Павлюк Т.О. Теоретичні підходи до визначення сутності поняття "Інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку / Т.О.Павлюк // Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (11 квіт. 2014 р., м. Київ) / редкол. : В.О.Огнев'юк, Л.Л.Хоружа, В.І.Юрченко, Г.В.Бєлєнька. - Київ, 2014. - С. 2018-226.
Uncontrolled Keywords: дитина дошкільного віку, компетенція, компетентність, інформатична компетентність, інформатична компетенція
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 21 Oct 2020 09:43
Last Modified: 21 Oct 2020 09:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1162

Actions (login required)

View Item View Item