Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ІНФОРМАТИЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ" ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Павлюк Т.О. (2014) ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ІНФОРМАТИЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ" ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики, 2014. с. 218-226.

[img]
Перегляд
Текст
Павлюк Т.О. Теорет.підходи до визн. інформатична компетенція.pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається проблема визначення змісту поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку. Проаналізовано сучасні підходи до трактування означеного і суміжних понять вітчизняними та зарубіжними вченими.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павлюк Т.О. Теоретичні підходи до визначення сутності поняття "Інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку / Т.О.Павлюк // Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (11 квіт. 2014 р., м. Київ) / редкол. : В.О.Огнев'юк, Л.Л.Хоружа, В.І.Юрченко, Г.В.Бєлєнька. - Київ, 2014. - С. 2018-226.
Ключові слова: дитина дошкільного віку, компетенція, компетентність, інформатична компетентність, інформатична компетенція
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 21 Жов 2020 09:43
Останні зміни: 21 Жов 2020 09:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1162

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу