Поніманська Т.І. та Павлюк Т.О. (2014) УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРА В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Інституту розвитку дитини, 2014. с. 90-95.
|
Текст
Павлюк Т.О. Умови застосування компютера в ДНЗ.pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
УДК372.3:004.42УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРА В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВТамараПоніманськаТетянаПавлюкРівнеЗдійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень щодо доцільності використання комп’ютера в дошкільній освіті. Мета статті зумовлюється потребою у висвітленні проблеми формування інформатичної компетенції дитини старшого дошкільного віку.Особлива увага приділяється комп’ютерно-ігровому комплексу як необхідній умові комп’ютеризації дошкільного навчального закладу.Комп’ютерна гра розглядається крізь призму використання комп’ютерних програмно-педагогічних засобів.Розкрито основні причини недостатнього впровадження комп’ютерних технологій навчання в практику дошкільних навчальних закладів. Виокремлено умови ефективного застосування комп’ютера в навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів, серед них:наявність парку комп’ютерної техніки, організація робочого місця дитини, достатній рівень інформаційної культури педагогів та батьків, наявність програмно-педагогічних засобів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Поніманська Т. Умови застосування комп'ютера в навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів / Т.Поніманська, Т.Павлюк // Вісник Інституту розвитку дитини : зб. наук. пр. - Київ, 2014. - Вип. 32 : Філософія. Педагогіка. Психологія. - С. 90-95. |
Ключові слова: | комп’ютер, дитина старшого дошкільного віку, інформатична компетенція, дошкільний навчальний заклад, комп’ютерно-ігровий комплекс, комп’ютерний програмно-педагогічний засіб |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних > 004.4 Програмне забезпечення > 004.42 Програмування комп'ютерів. Комп'ютерні програми 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 21 Жов 2020 10:06 |
Останні зміни: | 21 Жов 2020 10:06 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1163 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |