УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРА В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Поніманська Т.І. and Павлюк Т.О. (2014) УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРА В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Інституту розвитку дитини, 2014. pp. 90-95.

[img]
Preview
Text
Павлюк Т.О. Умови застосування компютера в ДНЗ.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

УДК372.3:004.42УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРА В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВТамараПоніманськаТетянаПавлюкРівнеЗдійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень щодо доцільності використання комп’ютера в дошкільній освіті. Мета статті зумовлюється потребою у висвітленні проблеми формування інформатичної компетенції дитини старшого дошкільного віку.Особлива увага приділяється комп’ютерно-ігровому комплексу як необхідній умові комп’ютеризації дошкільного навчального закладу.Комп’ютерна гра розглядається крізь призму використання комп’ютерних програмно-педагогічних засобів.Розкрито основні причини недостатнього впровадження комп’ютерних технологій навчання в практику дошкільних навчальних закладів. Виокремлено умови ефективного застосування комп’ютера в навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів, серед них:наявність парку комп’ютерної техніки, організація робочого місця дитини, достатній рівень інформаційної культури педагогів та батьків, наявність програмно-педагогічних засобів.

Item Type: Article
Additional Information: Поніманська Т. Умови застосування комп'ютера в навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів / Т.Поніманська, Т.Павлюк // Вісник Інституту розвитку дитини : зб. наук. пр. - Київ, 2014. - Вип. 32 : Філософія. Педагогіка. Психологія. - С. 90-95.
Uncontrolled Keywords: комп’ютер, дитина старшого дошкільного віку, інформатична компетенція, дошкільний навчальний заклад, комп’ютерно-ігровий комплекс, комп’ютерний програмно-педагогічний засіб
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних > 004.4 Програмне забезпечення > 004.42 Програмування комп'ютерів. Комп'ютерні програми
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 21 Oct 2020 10:06
Last Modified: 21 Oct 2020 10:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1163

Actions (login required)

View Item View Item