Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТОВНОЇ ЛІНІЇ "ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА ТА СТАЛИЙ РОЗВИТОК" В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ "ГЕОГРАФІЯ"

Пастушок Є.В. ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТОВНОЇ ЛІНІЇ "ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА ТА СТАЛИЙ РОЗВИТОК" В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ "ГЕОГРАФІЯ". [Бакалаврська робота]

[img]
Перегляд
Текст
Пастушок ЄВ.pdf

Завантажити (956kB) | Перегляд

Анотація

Методи дослідження. Для розв’язання окреслених завдань використовували такі методи дослідження:
- теоретичні методи – вивчення та аналіз наукової, методичної літератури,підручників та навчальних програм з шкільної географії, інтернет-ресурсів; аналіз і синтез педагогічного досвіду вчителів, методи компаративної (порівняльної) педагогіки, моделювання щодо змісту, форм, методів освітнього процесу;
- емпіричні методи – спостереження, бесіда, анкетування, інтерв’ю, діагностування, якісний аналіз, методи математичної статистики.

Тип елементу: Бакалаврська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пастушок Є. В. Особливості реалізації змістовної лінії "Екологічна безпека та сталий розвиток" в шкільному курсі "Географія" : дипломна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавра» / Є. В. Пастушок ; наук. кер. М. І. Костолович ; рец. О. П. Войтович ; Рівнен. держ. гуманіт ун-т, Психолого-природн. ф-т, каф. екології, географії та туризму. - Рівне, 2023. - 59 с.
Ключові слова: шкільний курс "Географія", екологічна безпека
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
9 Географія. Біографії. Історія > 91 Географія. Географічні дослідження Землі та окремих країн.
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра екології, географії та туризму
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 07 Вер 2023 09:57
Останні зміни: 07 Вер 2023 09:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11660

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу