Дворак Д. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА БУЛІНГУ У ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 32-35.
|
Текст
Дворак Д., Кулакова Л.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Явище булінгу носить колективний характер та засноване на соціальних стосунках у групі. Булінг у шкільному середовищі впливає на дитину таким чином, що вона не засвоює поняття моралі як суспільного явища, тому в процесі діяльності, організованої взаємодії між школярами не відбувається усвідомлення відповідальності один перед одним, перед колективом. Булінг також може виникати як компенсація за невдачі у навчанні, суспільному житті, а також від тиску та жорстокого поводження батьків чи інших дорослих, при недостатній увазі з боку дорослих. Булінг може виникати як крайня міра, коли дитина вичерпала всі інші можливості для задоволення своїх потреб, так і у випадках, коли учні протестують проти певних правил, виражаючи невдоволення, та прагнучи зруйнувати дещо в своєму оточенні.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дворак Д. Психологічна проблема булінгу у шкільному середовищі / Д. Дворак; наук. кер. Л.М. Кулакова // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 3. - С. 32-35. |
Ключові слова: | спілкування учнів, насильство, булінг, шкільний психолог. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 14 Вер 2023 08:07 |
Останні зміни: | 14 Вер 2023 08:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11676 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |