Килимчук І. та Кулакова Л.М. (2021) РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ У ФОРМУВАННІ В УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психологічний дайджест, 2021 (Вип.3). с. 48-52.
|
Текст
Килимчук І., Кулакова Л.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Актуальність проблеми інклюзивної освіти досить значуща в наш час. Головною метою сучасного суспільства є створення «суспільства для всіх», що вимагає принципів підтримки, безпеки та інтегрування у соціуму усіх верств населення. Зокрема це стосується людей з особливими потребами. Одним із кроків включення дітей з особливими освітніми потребами у соціум є інклюзивна освіта. Особливу увагу необхідно приділити формуванню в свідомості учнівської молоді толерантного ставлення до дітей з особливими потребами. Толерантність як готовність прийняти інших такими, якими вони є, взаємодіяти з ними на засадах згоди, поважати багатогранність людської думки, запобігати конфліктні ситуації або розв’язувати їх ненасильницькими шляхами. Крім того, в аспекті поставленої проблеми важливим є не тільки переробка змісту навчального процесу, а й оновлення спілкування як механізму розвитку толерантної свідомості учнів, і подолання мислення вчителя, його перехід на дійсно гуманістичні позиції. Створення толерантного середовища в навчальному закладі є підґрунтям для ефективного, комфортного навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Килимчук І. Роль психологічної служби у формуванні в учасиків освітнього процесу толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами / І. Килимчук; наук. кер. Л.М. Кулакова // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 3. - С. 48-52. |
Ключові слова: | психологічна служба школи, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, толерантне ставлення. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 15 Вер 2023 08:49 |
Останні зміни: | 15 Вер 2023 08:49 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11683 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |