Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ У ФОРМУВАННІ В УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Килимчук І. та Кулакова Л.М. (2021) РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ У ФОРМУВАННІ В УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психологічний дайджест, 2021 (Вип.3). с. 48-52.

[img]
Перегляд
Текст
Килимчук І., Кулакова Л.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Актуальність проблеми інклюзивної освіти досить значуща в наш час. Головною метою сучасного суспільства є створення «суспільства для всіх», що вимагає принципів підтримки, безпеки та інтегрування у соціуму усіх верств населення. Зокрема це стосується людей з особливими потребами. Одним із кроків включення дітей з особливими освітніми потребами у соціум є інклюзивна освіта. Особливу увагу необхідно приділити формуванню в свідомості учнівської молоді толерантного ставлення до дітей з особливими потребами. Толерантність як готовність прийняти інших такими, якими вони є, взаємодіяти з ними на засадах згоди, поважати багатогранність людської думки, запобігати конфліктні ситуації або розв’язувати їх ненасильницькими шляхами. Крім того, в аспекті поставленої проблеми важливим є не тільки переробка змісту навчального процесу, а й оновлення спілкування як механізму розвитку толерантної свідомості учнів, і подолання мислення вчителя, його перехід на дійсно гуманістичні позиції. Створення толерантного середовища в навчальному закладі є підґрунтям для ефективного, комфортного навчання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Килимчук І. Роль психологічної служби у формуванні в учасиків освітнього процесу толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами / І. Килимчук; наук. кер. Л.М. Кулакова // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 3. - С. 48-52.
Ключові слова: психологічна служба школи, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, толерантне ставлення.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 15 Вер 2023 08:49
Останні зміни: 15 Вер 2023 08:49
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11683

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу