Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ГОВОРІННЮ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Перішко І.В. та Білоус Т. та Верьовкіна О. (2023) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ГОВОРІННЮ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 241-247.

[img]
Перегляд
Текст
Перішко І., Білоус Т., Верьовкіна О..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто ефективні форми та методи навчання здобувачів вищої освіти говорінню англійською мовою. Вирізнено та проаналізовано низку проблем навчанню іншомовному усному мовленню і запропоновано шляхи їх вирішення; визначено характер ефективного завдання для розвитку говорінн, здійснено підбір вправ для розвитку навичок усного мовлення здобувачів освіти та формуванню в них комунікативної компетентності. Наведено приклади ефективних видів завдань, спрямованих на розвиток і вдосконалення навичок та умінь усного мовлення, а саме: «інформаційна прогалина», розповідь за малюнками, опис малюнка, розповідь історій, завершення історії, дискусія, «мозковий штурм», рольова гра, інтерв’ю та доповідь. Узагальнено, що успіх спілкування англійською мовою залежить від ефективних завдань з говоріння, форм діалогічного та монологічного мовлення та використання можливості залучення кожного здобувача освіти у процес говоріння на заняттях з іноземної мови.
The article deals with the effective forms and methods of teaching students to speak English in classes at higher education institutions. A number of problems in teaching foreign oral speech are identified and analyzed and ways to solve them are given; the nature of an effective task for the development of speaking is defined and a number of exercises are given for the development of students' oral communication skills and the formation of their communicative competence. Examples of effective types of tasks aimed at the development and improvement of oral communication skills and abilities are given, namely: information-gap activities, picture description, storytelling, story completion, discussion, brainstorming, role play, interview and report. It was concluded that success of communication in English depends on effective speaking tasks, forms of dialogic and monologic speech, and the possibility to involve each student in the process of speaking in foreign language classes.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Перішко І. Особливості навчання говорінню англійською мовою у закладах вищої освіти / І. Перішко, Т. Білоус, О. Верьовкіна // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - Рівне, 2023. - Вип. 17. - С. 241-247.
Ключові слова: іншомовне спілкування, англійська мова, комунікативна компетентність, говоріння, діалогічне та монологічне мовлення; foreign language communication, the English language, communicative competence, speaking, dialogic and monologic speech
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 04 Жов 2023 08:05
Останні зміни: 22 Квіт 2024 09:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11788

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу