Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОЦЕС ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАНЯТТЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ МЕТОДОМ НАВЧАЛЬНИХ СТАНЦІЙ

Романюк С. та Трофімчук В. (2023) ПРОЦЕС ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАНЯТТЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ МЕТОДОМ НАВЧАЛЬНИХ СТАНЦІЙ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 255-262.

[img]
Перегляд
Текст
Романюк С., Трофімчук В..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

У статті висвітлено особливості впровадження методу навчальних станцій у процес викладання іноземної мови у закладах вищої освіти. Під цим методом розуміємо роботу здобувачів освіти із підготовленим викладачем навчальним матеріалом, який упорядкований у вигляді станцій. Декілька груп здобувачів, переміщуючись аудиторією від станції до станції, самостійно опановують навчальний матеріал, допомагаючи при цьому один одному, покращуючи комунікативні вміння без прямого втручання педагога. Аналізований метод орієнтується на принципи проєктної методики, оскільки пропонуються варіативні можливості у процесі вирішення будь-якого завдання або виходу із проблемної ситуації. У роботі окреслено дидактичні аспекти застосування методу навчальних станцій. Описано процес організації та проведення занять іноземної мови за допомогою цього методу. Зокрема розглянуто етапи проведення занять. А також узагальнено пріоритети застосування методу в освітньому процесі. Представлене дослідження обґрунтовує методичну доцільність впровадження методу навчальних станцій як інноваційного та ефективного методу, який формує природнє мовне середовище, атмосферу успішності, постійного інтересу та стимулу до вивчення іноземної мови.
The article highlights the peculiarities of the implementation of the learning stations technique in the process of teaching foreign languages in institutions of higher education in order to increase the effectiveness of the learning process and motivate students to learn foreign languages. This method refers to students' work on prepared by the teacher educational material, which is arranged in the form of stations. According to learning stations technique, several groups of students move through the classroom from station to station, independently master the educational materials, help each other improve communication skills without the direct intervention of the teacher. The essence of learning stations technique is the constant and active interaction of all its participants in the process. With the help of this method, students learn to work in a team, defend their points of view, make a compromise, manage their time and the educational process, analyze their educational progress, and gain self-control skills. The proposed method is based on the principles of project methodology. It offers variable possibilities for solving any task or getting out of a problem situation. The article outlines the didactic aspects of using the learning stations technique and describes the process of organizing and conducting foreign language classes using this method. In particular, the stages of conducting classes are considered. The priorities of using the method in the educational process are also summarized. The presented study substantiates the methodological expediency of implementing learning stations technique as innovative and effective method that creates a natural language environment, an atmosphere of success, constant interest and an impetus to learn foreign languages.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Романюк С. Процес організації заняття іноземної мови у закладах вищої освіти методом навчальних станцій / С. Романюк, В. Трофімчук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - Рівне, 2023. - Вип. 17.- С. 255-262.
Ключові слова: метод навчальних станцій, іноземна мова, проєктна методика, робота у групах, автономність; learning stations technique, foreign language, project methodology, group work, autonomy
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 06 Жов 2023 07:36
Останні зміни: 06 Жов 2023 07:36
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11800

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу