Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ООП В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Шостак О.О. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ООП В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. Modern methods for the development of science, 2023. с. 262-265.

[img]
Перегляд
Текст
Шостак О. О. Психолого-педагогічний супровід дітей з ООП в інклюзивному середовищі закладу освіти_removed.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Інклюзивна освіта – це сучасна освітня парадигма, що ґрунтується на світоглядних орієнтирах соціальної інклюзії та, орієнтуючись на принципи рівноправності, доступності й забезпечення якості освіти, є невід’ємною складовою стратегії розвитку демократичного суспільства.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шостак О. О. Психолого-педагогічний супровід дітей з ООП в інклюзивному середовищі закладу освіти / О. О. Шостак // Modern methods for the development of science : abstracts of I International Scientific and Practical Conference Haifa, Israel (January 09 – 11, 2023). - Haifa, 2023. - P. 262-265.
Ключові слова: заклад освіти, інклюзивне середовище
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 07 Лист 2023 13:40
Останні зміни: 07 Лист 2023 13:40
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11922

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу