Шостак О.О. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ООП В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. Modern methods for the development of science, 2023. с. 262-265.
| 
 | Текст Шостак О. О. Психолого-педагогічний супровід дітей з ООП в інклюзивному середовищі закладу освіти_removed.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд | 
Анотація
Інклюзивна освіта – це сучасна освітня парадигма, що ґрунтується на світоглядних орієнтирах соціальної інклюзії та, орієнтуючись на принципи рівноправності, доступності й забезпечення якості освіти, є невід’ємною складовою стратегії розвитку демократичного суспільства.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шостак О. О. Психолого-педагогічний супровід дітей з ООП в інклюзивному середовищі закладу освіти / О. О. Шостак // Modern methods for the development of science : abstracts of I International Scientific and Practical Conference Haifa, Israel (January 09 – 11, 2023). - Haifa, 2023. - P. 262-265. | 
| Ключові слова: | заклад освіти, інклюзивне середовище | 
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля | 
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської | 
| Користувач, що депонує: | Богдана Печончик | 
| Дата внесення: | 07 Лист 2023 13:40 | 
| Останні зміни: | 07 Лист 2023 13:40 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11922 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


