Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПОНЯТТЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ФАХІВЦІВ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

Шостак О.О. (2023) СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПОНЯТТЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ФАХІВЦІВ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Discussions for the improvement of science, 2023. с. 218-220.

[img]
Перегляд
Текст
Шостак О. О._Сутність і структура поняття психолого-педагогічної готовності фахівців до роботи в інклюзивному освітньому просторі.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Мета статті – з’ясувати зміст і структуру поняття психолого-педагогічної готовності фахівців до діяльності в інклюзивному середовищі закладу освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шостак О. О. Сутність і структура поняття психолого-педагогічної готовності фахівців до роботи в інклюзивному освітньому просторі / О. О. Шостак // Discussions for the improvement of science : Abstracts of II International Scientific and Practical Conference Berlin, Germany (January 16 – 18, 2023). - Berlin, 2023. - P. 218-220.
Ключові слова: інклюзивне освітнє середовище
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 13 Лист 2023 07:26
Останні зміни: 13 Лист 2023 07:26
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11939

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу