Шульжук Н.В. (2015) КОГНІТИВНО-ДИСКУРСИВНІ АСПЕКТИ НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ-ФІЛОЛОГІВ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія», 2015 (Вип.57). с. 225-228.
|
Текст
Шульжук Н.В. Когнітивно-дискурсний....pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснено спробу методичної інтерпретації когнітивно-дискурсивних аспектів навчавльно-педагогічної комунікації у процесі підготовки майбутніх викладачів дисциплін лінгвістичного циклу у ВНЗ. Відзначено, що ефективність комунікативної взаємодії у процесі підготовки студентів-філологів зумовлена компетентністю учасників комунікації, яка передбачає вміння створювати адекватні професійним ситуаціям дискурсивні моделі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шульжук Н. В. Когнітивно-дискурсивні аспекти навчально-педагогічної комунікації у процесі підготовки фахівців-філологів / Н.В.Шульжук // Наук. зап. Нац. ун-ту «Острозька академія». - 2015. - Вип. 57. - С. 225-228. |
Ключові слова: | когнітивно-дискурсивні аспекти, навчально-педагогічної комунікації, процес підготовки фахівців, фахівці-філологи |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет української філології > Кафедра стилістики та культури української мови |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 27 Груд 2023 13:36 |
Останні зміни: | 27 Груд 2023 13:36 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12162 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |