Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОГНІТИВНО-ДИСКУРСИВНІ АСПЕКТИ НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ-ФІЛОЛОГІВ

Шульжук Н.В. (2015) КОГНІТИВНО-ДИСКУРСИВНІ АСПЕКТИ НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ-ФІЛОЛОГІВ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія», 2015 (Вип.57). с. 225-228.

[img]
Перегляд
Текст
Шульжук Н.В. Когнітивно-дискурсний....pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті здійснено спробу методичної інтерпретації когнітивно-дискурсивних аспектів навчавльно-педагогічної комунікації у процесі підготовки майбутніх викладачів дисциплін лінгвістичного циклу у ВНЗ. Відзначено, що ефективність комунікативної взаємодії у процесі підготовки студентів-філологів зумовлена компетентністю учасників комунікації, яка передбачає вміння створювати адекватні професійним ситуаціям дискурсивні моделі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шульжук Н. В. Когнітивно-дискурсивні аспекти навчально-педагогічної комунікації у процесі підготовки фахівців-філологів / Н.В.Шульжук // Наук. зап. Нац. ун-ту «Острозька академія». - 2015. - Вип. 57. - С. 225-228.
Ключові слова: когнітивно-дискурсивні аспекти, навчально-педагогічної комунікації, процес підготовки фахівців, фахівці-філологи
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет української філології > Кафедра стилістики та культури української мови
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 27 Груд 2023 13:36
Останні зміни: 27 Груд 2023 13:36
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12162

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу