Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ЩОДО ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА

Сосюк А.В. (2023) МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ЩОДО ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА. Acta Pedagogiсa Volynienses, 2023 (Вип.3). с. 65-70. ISSN 2786-4693 (Print) ISSN 2786-4707 (Online)

[img]
Перегляд
Текст
Сосюк А..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Концепція Нової української школи ставить перед учителем чітку вимогу: сприяти формуванню національно-мовної особистості, яка характеризується свідомим ставленням до мови, розвинутим мовленням, мисленням, інтелектом. Тобто, важливе місце, як в покращені якості освіти, так і в розвитку особистості учнів початкової школи посідає комунікативна компетентність.
Основне завдання вчителя, на уроках мовно-літературної освітньої галузі, створити умови для позитивного розвитку, психологічного комфорту, творчої реалізації діяльності учнів. Також вчитель має розвивати в учнів мовленнєву пам'ять, мовне чуття, тобто вміння наслідувати традиції використання мовних одиниць, створювати умови свідомого засвоєння учнями понять світоглядного характеру: мова і мислення; мова і дійсність; мова і мовлення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сосюк А. Методологічний аналіз змістових ліній Типової освітньої програми щодо процесу формування текстотворчих умінь в учнів початкових класів у процесі вивчення дієслова / А. Сосюк // Acta Pedagogiсa Volynienses. - 2023. - Вип. 3. - С. 65-70.
Ключові слова: Мова, мовлення, мислення, предметність, текст, речення
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 04 Січ 2024 09:05
Останні зміни: 24 Квіт 2024 10:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12216

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу