Романюк С.К. та Захожа А.Ю. (2016) АКТИВНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 47-50.
|
Текст
Романюк С.К., Захожа А.Ю..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядаються активні форми роботи на уроках англійської мови та аналізуються шляхи їх використання у початкових класах. Досліджено психолого-педагогічні умови навчання англійської мови дітей початкового шкільного віку. Автор акцентує увагу на пріоритетних технологіях, які стимулюють розвиток творчих здібностей. Доведено, що активні форми навчання є могутнім фактором психологічної адаптації дитини в новому мовному просторі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Романюк С.К. Активні форми навчання іноземної мови в початковій школі / С.К.Романюк, А.Ю.Захожа // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2016. — С. 47-50. |
Ключові слова: | активні форми, пріоритетні технології, творчі здібності, парна робота, групова робота |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 24 Жов 2020 07:05 |
Останні зміни: | 24 Жов 2020 07:05 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1222 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |