Войтович О.П. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДЛЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Природнича освіта та наука, 2023 (Вип.2). с. 5-11. ISSN 2786-9113 (Online) ISSN 2786-9105 (Print)
|
Текст
Войтович О.П..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлено особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі викладання хімічних дисциплін для майбутніх вчителів природничих предметів. Подано переваги використання додатків Google на лекційних і практичних заняттях з хімічних дисциплін, що дозволяють безкоштовно проводити online відео конференції; контролювати рівень досягнень здобувачів вищої освіти; планувати освітній процес викладання навчальних дисциплін; розміщувати в хмарних сервісах навчально-методичні матеріали дисциплін; здійснювати постійну комунікацію між учасниками освітнього процесу. Наведено приклади віртуальних лабораторій з хімії з безкоштовним доступом, які дозволяють розвивати практичні навички здобувачів освіти в умовах змішаного чи дистанційного навчання або неможливості виконати лабораторний дослід в аудиторних умовах. Відмічено можливості відеосховища You Tube для віртуального вивчення та аналізу лабораторних дослідів з хімії.
Розглянуто переваги впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес закладів вищої освіти, які мають відповідати таким цілям: розвивати інформаційно-технологічні компетентності майбутніх вчителів; підвищувати мотивацію до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес як сучасного засобу навчання; індивідуалізувати процес навчання; формувати вміння самостійно отримувати інформацію та здійснювати контроль процесу навчання; забезпечувати теоретико-практичну підготовку майбутніх фахівців з навчальної дисципліни. Представлено думку здобувачів вищої освіти щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес викладання хімічних дисциплін, які відмічаючи такі позитивні моменти: навчання в зручний час; постійна комунікація із викладачам; швидкий доступ до навчально-методичних матеріалів розміщених в мережі; кращий наочний рівень представлення навчальної інформації.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Войтович О.П. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання хімічних дисциплін для майбутніх вчителів природничих предметів / О.П. Войтович // Природнича освіта та наука. - 2023. - Вип. 2. - С. 5-11. |
Ключові слова: | Інформаційно-комунікаційні технології, хімічні дисципліни, майбутні вчителі, природничі предмети |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних > 004.9 Прикладні інформаційні (комп’ютерні) технології > 004.94 Комп’ютерне моделювання 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра екології, географії та туризму |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 11 Січ 2024 08:58 |
Останні зміни: | 11 Січ 2024 08:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12269 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |