Дем'янюк В. та Кулакова Л.М. (2023) ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗМІСТ ЕМПАТІЇ В КОНТЕКСТІ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Студенський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 37-40.
|
Текст
Демьянюк В., Кулакова Л.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Постановка проблеми.У сучасній психології та педагогіці проблема емоційного розвитку дітей визнана однією із пріоритетних. Насамперед це пов’язано з багатозначністю терміну «емоційний розвиток» у різних науково-теоретичних підходах і окремих концепціях. Інтегруючи положення досліджень емоційної сфери дитини, слід розуміти емоційний розвиток як комплексний закономірній процес ускладнення та збагачення емоційної сфери в контексті загальної соціалізації дитини. Наше суспільство відчуває гостру потребу в людях, здатних поділитися з оточуючими своїм духовним багатством не на словах, а у вчинках проявити свою душевну щедрість. Окрім того, в сучасних умовах державотворення складність соціально-економічної ситуації впливає на становлення особистості людини, викликає великі зміни в потребах та мотивах поведінки, моральній сфері в цілому. Тому психологічне вивчення моральних якостей та рівня емпатійності учнів як передумови підвищення ефективності виховної роботи в цьому напрямку є актуальним та необхідним. Мета статті - вивчення психологічних особливостей формування емпатії у дітей молодшого шкільного віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дем'янюк В. Психологічний зміст емпатії в контексті морального розвитку молодшого школяра / В. Дем'янюк; наук.кер. Л.М. Кулакова // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 7. - С. 37-40. |
Ключові слова: | діти молодшого шкільного віку, моральний розвиток, емпатія. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 09 Лют 2024 09:11 |
Останні зміни: | 09 Лют 2024 09:11 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12569 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |