Нікішина Д. та Кулаков Р.С. (2023) РЕФЛЕКСІЯ ЯК ФАКТОР ПОДОЛАННЯ ФРУСТРАЦІЙНИХ СТАНІВ У СТУДЕНТІВ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 87-91.
|
Текст
Нікішина Д., Кулаков Р.С..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Діяльність здобувача освіти, яка розгортається в процесі взаємодії з викладачами та студентами, характеризується досить високим рівнем складності та напруженості. Студенту доводиться здійснювати як заздалегідь заплановані та цілеспрямовано організовані навчальні й виховні заходи, так і приймати колективні рішення в непередбачених ситуаціях з одногрупниками, викладачами, адміністрацією. Студентській діяльності притаманні: високий рівень стресу, необхідність самостійного прийняття рішень із наступною реалізацією, підвищена відповідальність за їх наслідки, схильність до соціальної оцінки, новизна нестандартних ситуацій, а це є фактори, які часто викликають фрустрацію. Мета дослідження полягає у вивченні факторів виникнення і розвитку професійних фрустрацій студентів та засобів їх подолання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Нікішина Д. Рефлексія як фактор подолання фрустраційних станів у студентів / Д. Нікішина; наук. кер. Р.С. Кулаков // Студентський дайджест: зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 7. - С. 87-91. |
Ключові слова: | психологія студентів, рефлексія, фрустраційні стани. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 16 Лют 2024 10:20 |
Останні зміни: | 16 Лют 2024 10:20 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12623 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |