РЕФЛЕКСІЯ ЯК ФАКТОР ПОДОЛАННЯ ФРУСТРАЦІЙНИХ СТАНІВ У СТУДЕНТІВ

Нікішина Д. and Кулаков Р.С. (2023) РЕФЛЕКСІЯ ЯК ФАКТОР ПОДОЛАННЯ ФРУСТРАЦІЙНИХ СТАНІВ У СТУДЕНТІВ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). pp. 87-91.

[img]
Preview
Text
Нікішина Д., Кулаков Р.С..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Діяльність здобувача освіти, яка розгортається в процесі взаємодії з викладачами та студентами, характеризується досить високим рівнем складності та напруженості. Студенту доводиться здійснювати як заздалегідь заплановані та цілеспрямовано організовані навчальні й виховні заходи, так і приймати колективні рішення в непередбачених ситуаціях з одногрупниками, викладачами, адміністрацією. Студентській діяльності притаманні: високий рівень стресу, необхідність самостійного прийняття рішень із наступною реалізацією, підвищена відповідальність за їх наслідки, схильність до соціальної оцінки, новизна нестандартних ситуацій, а це є фактори, які часто викликають фрустрацію. Мета дослідження полягає у вивченні факторів виникнення і розвитку професійних фрустрацій студентів та засобів їх подолання.

Item Type: Article
Additional Information: Нікішина Д. Рефлексія як фактор подолання фрустраційних станів у студентів / Д. Нікішина; наук. кер. Р.С. Кулаков // Студентський дайджест: зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 7. - С. 87-91.
Uncontrolled Keywords: психологія студентів, рефлексія, фрустраційні стани.
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 16 Feb 2024 10:20
Last Modified: 16 Feb 2024 10:20
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12623

Actions (login required)

View Item View Item