Дем’янюк В. та Кулакова Л.М. (2023) ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПСИХОДІАГНОСТИКИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ МЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). с. 28-30.
|
Текст
Дем'янюк В., Кулакова Л.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Зростаюче суспільне значення розвитку емпатії в дітей в сучасному світі вимагає ретельного вивчення психологічних механізмів формування цієї важливої соціальної навички в молодшому шкільному віці. Враховуючи, що емпатія має велике значення для взаєморозуміння, міжособистісних відносин і успішного функціонування в суспільстві, необхідно розробити ефективні методи психодіагностики цього явища в дітей молодшого шкільного віку. Мета дослідження - визначення організаційно-методичних засад психодіагностики особливостей формування емпатії в дітей молодшого шкільного віку з метою подальшого покращення психолого-педагогічної практики.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дем’янюк В. Організаційно-методичні засади психодіагностики особливостей формування емпатії у дітей молодшого шкільного віку / В. Дем’янюк; наук. кер. Л.М. Кулакова // Студентський дайджест: зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 8. - С. 28-30. |
Ключові слова: | психодіагностика почуттів, емпатія, діти молодшого шкільного віку. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 03 Квіт 2024 12:30 |
Останні зміни: | 03 Квіт 2024 12:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12953 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |