Мовчко О. та Ставицька О.Г. (2023) НЕКОНСТРУКТИВНІ АСПЕКТИ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ У СТУДЕНТІВ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). с. 54-57.
|
Текст
Мовчко О., Ставицька О.Г..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Сучасне університетське життя вимагає від студентів не лише досягнення академічних результатів, але й уміння вирішувати проблеми, керувати стресом і підтримувати психічне здоров’я. Стикаючись з різними стрес факторами, кожній людині властиво застосовувати ті чи інші копінг-стратегії, або ж стратегії подолання. Копінг стратегії є способами, якими люди реагують на стрес та життєві труднощі, вони можуть бути конструктивними або неконструктивними. Особистісні копінг стратегії відіграють важливу роль у подоланні різноманітних непередбачуваних обставин. Однак, деякі студенти можуть використовувати неефективні копінг стратегії, що призводить до погіршення їхнього психічного стану та впливу на академічну та особистісну ефективність. Мета дослідження. Здійснити теоретичний аналіз неконструктивних копінг стратегій у студентів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мовчко О. Неконструктивні аспекти копінг-стратегій у студентів в сучасних реаліях / О. Мовчко; наук. кер. О.Г. Ставицька // Студентський дайджест: зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 8. - С. 54-57. |
Ключові слова: | стиудент, копінг-стратегії, субкультура, соціальні мережі, інтернет-середовище. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 10 Квіт 2024 10:38 |
Останні зміни: | 10 Квіт 2024 10:38 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13011 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |