Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ QR-КОДІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІН ЦИКЛУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ

Скавронський Д.М. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ QR-КОДІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІН ЦИКЛУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. [Магістерська робота]

[img]
Перегляд
Текст
Скавронський_М_ЦТ_2023.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню використання QR-кодів під час викладання дисциплін для підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. Було проведено педагогічний експеримент з використанням двох груп студентів Млинівського технолого-економічного фахового коледжу під час проведення практики в даному навчальному закладі. Робота підтверджує актуальність використання QR-кодів у сучасній освіті, особливо в контексті підготовки майбутніх педагогів. Використання QR-кодів сприяє підвищенню інтерактивності навчання, доступності додаткових матеріалів та активізації самостійного вивчення студентами.
Експеримент був проведений вдало, отримані результати повністю задовольнили очікування, мета дослідження була досягнута.
Результати експерименту підтвердили позитивний вплив використання QR-кодів на процес навчання. Вони стали джерелом додаткової інформації для студентів та сприяли їхній залученості та зацікавленості у предметі.
Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані для проведення лабораторних і практичних занять, самостійної роботи, дистанційного навчання, а також проведення інших педагогічних експериментів.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Скавронський Д.М. Методичні засади застосування QR-кодів при викладанні дисциплін циклу професійної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) / Д.М. Скавронський; наук. кер. Г.О. Шліхта; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2023. - 67 с.
Ключові слова: QR-код, педагогічний експеримент, дослідження, комп'ютерно- інформаційні технології, сканування, контент, створення, характеристики, кваліфікаційна робота, магістерська робота
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 17 Квіт 2024 07:36
Останні зміни: 17 Квіт 2024 07:36
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13094

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу