Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

THE WAYS OF ORGANIZING FACILITATIVE INTERACTION AT THE ENGLISH LESSONS AT SCHOOL

Хупавцева Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2022) THE WAYS OF ORGANIZING FACILITATIVE INTERACTION AT THE ENGLISH LESSONS AT SCHOOL. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 231-245.

[img]
Перегляд
Текст
Khupavtseva N., Ivashkevych E..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

In our research, facilitation refers to a personality-oriented approach, expressed in a global sense of trust of a person, in the tendency to personal growth, to the development and realization of his/her individual potential.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Хупавцева Н. О. The Ways of Organizing Facilitative Interaction at the English Lessons at School / Н.О.Хупавцева, Е.Е.Івашкевич // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Рівне, 15 лют. 2022 р. – Рівне, 2022. - С. 231-245.
Ключові слова: The Ways, Organizing, Facilitative, Interaction, English, Lessons, School
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 02 Трав 2024 12:51
Останні зміни: 02 Трав 2024 12:51
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13260

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу