Крижановська Т.І. та Холод К.С. (2023) ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОГО ІНТЕРЕСУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 1. с. 24-28.
|
Текст
Крижановська Т.І., Холод К.С..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто методичні особливості використання поліського фольклору як чинника активізації професійного інтересу майбутнього вчителя мистецтва (музичного мистецтва). Обґрунтовано зміст і структуру поняття «професійний інтерес». Зокрема, запропоновано визначення, згідно з яким це є вибіркова особистісна спрямованість психічних процесів на об’єкти та явища навколишнього світу (за Г. Щукіною), що мають для особистості професійне значення, спонукають до опанування професії. Провідними структурними компонентами професійного інтересу автори вважають процес опанування змісту професії (професійно-пізнавальна складова частина); формування позитивного ставлення до якогось виду діяльності, готовність до подолання складнощів професійного становлення (професійна емоційно-вольова складова частина); практична діяльність щодо опанування професії (професійно-діяльнісна складова частина).
The article examines the methodological features of the use of Poliskyi folklore as a factor in activating the professional interest of the future art (music) teacher. The content and structure of the concept of “professional interest” are substantiated. In particular, a definition has been proposed, according to which it is a selective personal focus of mental processes on the objects and phenomena of the surrounding world (according to G. Shchukina), which have professional significance for the individual and encourage him to master the profession. The authors consider the process of mastering the content of the profession (professional-cognitive component) to be the leading structural components of professional interest; the formation of a positive attitude to a certain type of activity, readiness to overcome the difficulties of professional formation (professional emotional and volitional component); practical activity related to mastering a profession (professional activity component).
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Крижановська Т. І. Шляхи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів мистецтва / Т. І. Крижановська, К. С. Холод // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. - Одеса, 2023. - Вип. 1. - С. 24-28. |
Ключові слова: | професійний інтерес учителя мистецтва, поліський календарно-обрядовий фольклор, дисципліна ЗВО «Історія музики»; professional interest of art teacher, Poliskyi calendar-ritual folklore, discipline called “History of Music” |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика |
Підрозділи: | Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 02 Трав 2024 13:25 |
Останні зміни: | 21 Черв 2024 09:25 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13263 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |