Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗНАЧЕННЯ ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА ЯК СЕНСИТИВНОГО ПЕРІОДУ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ

Мороз Л.В. та Нездюр А.В. (2020) ЗНАЧЕННЯ ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА ЯК СЕНСИТИВНОГО ПЕРІОДУ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 27-28.

[img]
Перегляд
Текст
Мороз Л.В., Нездюр А.В..pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкрито значення та перспективи вивчення іноземної мови дітьми дошкільного віку в умовах сучасного закладу дошкільної освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мороз Л.В. Значення дошкільного дитинства як сенситивного періоду для опанування іноземною мовою / Л.В. Мороз, А.В. Нездюр // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 27-28.
Ключові слова: сензетивний період, іноземна мова, діти дошкільного віку
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 08 Трав 2024 07:58
Останні зміни: 08 Трав 2024 07:58
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13279

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу