Мороз Л.В. та Нездюр А.В. (2020) ЗНАЧЕННЯ ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА ЯК СЕНСИТИВНОГО ПЕРІОДУ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 27-28.
| 
 | Текст Мороз Л.В., Нездюр А.В..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд | 
Анотація
У статті розкрито значення та перспективи вивчення іноземної мови дітьми дошкільного віку в умовах сучасного закладу дошкільної освіти.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мороз Л.В. Значення дошкільного дитинства як сенситивного періоду для опанування іноземною мовою / Л.В. Мороз, А.В. Нездюр // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 27-28. | 
| Ключові слова: | сензетивний період, іноземна мова, діти дошкільного віку | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови | 
| Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов | 
| Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк | 
| Дата внесення: | 08 Трав 2024 07:58 | 
| Останні зміни: | 08 Трав 2024 07:58 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13279 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


