Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИК ЯК СУБ’ЄКТ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО- ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ

Мороз Н.М. та Голубнюк Г.Р. (2020) СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИК ЯК СУБ’ЄКТ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО- ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 33-35.

[img]
Перегляд
Текст
Мороз Н.М., Голубнюк Г.Р..pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкрито сутність особистісно-діяльнісного підходу. Проаналізовано вихідні загальні і типові особливості старшого дошкільника віком від п’яти до шести років. Розглянуто особистісну і діяльнісну готовність старшого дошкільника до оволодіння іноземної мови.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мороз Н.М. Старший дошкільник як суб’єкт навчання іноземної мови в контексті особистісно- діяльнісного підходу 3 / Н.М. Мороз, Г.Р. Голубнюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 33-35.
Ключові слова: старший дошкільник віком від п’яти до шести років, особистісно-діяльнісний підхід, психологічні новоутворення, провідна діяльність, мотиви учіння
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 09 Трав 2024 13:20
Останні зміни: 09 Трав 2024 13:20
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13295

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу