Мороз Н.М. та Голубнюк Г.Р. (2020) СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИК ЯК СУБ’ЄКТ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО- ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 33-35.
|
Текст
Мороз Н.М., Голубнюк Г.Р..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито сутність особистісно-діяльнісного підходу. Проаналізовано вихідні загальні і типові особливості старшого дошкільника віком від п’яти до шести років. Розглянуто особистісну і діяльнісну готовність старшого дошкільника до оволодіння іноземної мови.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мороз Н.М. Старший дошкільник як суб’єкт навчання іноземної мови в контексті особистісно- діяльнісного підходу 3 / Н.М. Мороз, Г.Р. Голубнюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 33-35. |
Ключові слова: | старший дошкільник віком від п’яти до шести років, особистісно-діяльнісний підхід, психологічні новоутворення, провідна діяльність, мотиви учіння |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 09 Трав 2024 13:20 |
Останні зміни: | 09 Трав 2024 13:20 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13295 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |