Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФЕНОМЕН ПОНЯТТЯ «НЕТРАДИЦІЙНІ УРОКИ», КЛАСИФІКАЦІЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ

Лук’яник Л.В. та Піхоцька О.М. (2019) ФЕНОМЕН ПОНЯТТЯ «НЕТРАДИЦІЙНІ УРОКИ», КЛАСИФІКАЦІЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 58-61.

[img]
Перегляд
Текст
Лук'яник Л.В., Піхоцька О.М..pdf

Завантажити (790kB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається поняття «нестандартний урок» в порівнянні з класичним уроком, який є основною формою організації навчальної діяльності в початковій школі. Охарактеризовано підходи до визначення поняття «нестандартний урок», які сучасні науковці пропонують в педагогічних працях. Подано класифікації сучасних нестандартних уроків, які застосовують вчителі в навчально-виховному процесі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лук’яник Л.В. ФЕНОМЕН ПОНЯТТЯ «НЕТРАДИЦІЙНІ УРОКИ», КЛАСИФІКАЦІЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ / Л.В.Лук’яник, О.М.Піхоцька // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 58-61.
Ключові слова: урок, традиційний урок, форма організації навчання, навчальний процес, нестандартний урок, нетрадиційна структура
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 28 Квіт 2020 15:10
Останні зміни: 28 Квіт 2020 15:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/134

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу