Лук’яник Л.В. та Піхоцька О.М. (2019) ФЕНОМЕН ПОНЯТТЯ «НЕТРАДИЦІЙНІ УРОКИ», КЛАСИФІКАЦІЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 58-61.
|
Текст
Лук'яник Л.В., Піхоцька О.М..pdf Завантажити (790kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається поняття «нестандартний урок» в порівнянні з класичним уроком, який є основною формою організації навчальної діяльності в початковій школі. Охарактеризовано підходи до визначення поняття «нестандартний урок», які сучасні науковці пропонують в педагогічних працях. Подано класифікації сучасних нестандартних уроків, які застосовують вчителі в навчально-виховному процесі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук’яник Л.В. ФЕНОМЕН ПОНЯТТЯ «НЕТРАДИЦІЙНІ УРОКИ», КЛАСИФІКАЦІЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ / Л.В.Лук’яник, О.М.Піхоцька // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 58-61. |
Ключові слова: | урок, традиційний урок, форма організації навчання, навчальний процес, нестандартний урок, нетрадиційна структура |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 28 Квіт 2020 15:10 |
Останні зміни: | 28 Квіт 2020 15:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/134 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |