Кваснецька (Сяська) Н.В. та Гронь Л.В. та Середюк Л.А. (2024) ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОГО І БЕЗПЕЧНОГО ІНШОМОВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ НУШ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 44-48. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Текст
Кваснецька Н., Гронь Л., Середюк Л..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
У статті розлядаються шляхи вдосконалення освітнього процесу в закладах освіти, які б максимально наблизили навчання і виховання кожної дитини відповідно до її потреб, здібностей, нахилів та особливостей. Для освітньої справи партнерство на сьогодні є найбільш конструктивною моделлю стосунків між дітьми та педагогами. Тож пропонуються підходи до організації освітнього процесу, що є важливими та необхідними, а саме, такий спосіб засвоєння знань, який би був спрямований спеціально на розвиток дитини. Використовувати в освітній справі найбільш конструктивну модель стосунків між дітьми та педагогами – партнерство. Саме дитиноцентризм та особистісно орієнтована модель навчання визначають місце вчителя у спільній діяльності з дітьми. Сучасний контекст шкільної іншомовної освіти виражає новий погляд на взаємозв’язок освіти та культури, створення мовного середовища для школярів, процеси інтеграції компонентів культури в процес навчання. Методи вивчення англійської мови базуються на дитиноцентричному, компетентнісному, діяльнісному підходах у поєднанні із засобами, спрямованими на здобуття очікуваних освітніх результатів. Завдання Нової української школи полягає, насамперед, в усвідомленні вчителями головних суспільних завдань та націлює на пошук форм, навчальних підходів, методів, урізноманітнення технік проведення уроків. Завдяки синтезу мистецтв формується цілісність соціальної і естетичної освіти та виховання. Основним генератором творчої діяльності дітей передусім має бути творча і цілісна особистість учителя – людини небайдужої до справжньої краси в людях, природі, мистецтві. В умовах Концепції Нової української школи розширюються функції та можливості вчителя, з’являються нові соціально-професійні ролі педагога в освітньому процесі. Радимо здійснювати особистісно-орієнтований та компетентнісний підходи до управління освітнім процесом. Усвідомлення нової ролі учителя – як коуча, фасилітатора, тьютора, модератора в індивідуальній освітній траєкторії дитини. Наголошуємо, що дієвим засобом забезпечення наступності і перспективності є реалізація діяльнісного підходу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кваснецька Н. Організація ефективного і безпечного іншомовного освітнього середовища в умовах НУШ / Н.Кваснецька, Л.Гронь, Л.Середюк // Актуальні питання гуманітарних наук . - 2024. - Вип. 72. - Т. 4. - С. 44-48. |
Ключові слова: | нова українська школа, дитиноцентризм, диференційований підхід, ситуація успіху, фасилітатор |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 04 Черв 2024 11:24 |
Останні зміни: | 04 Черв 2024 11:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13542 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |