Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Третяк О.М. та Ростопка Н.В. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. [Навчальний посібник]

[img] Текст
Третяк О.М., Ростопка Н.В. мет.посібник.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

У виданні розглядається проблема соціалізації учнів з особливими освітніми потребами у початковій школі.Розкрито сутність понять: «соціалізація», «дитина з особливими освітніми потребами»; досліджено особливості соціалізації учнів з особливими освітніми потребами у початковій школі; обґрунтовано педагогічні умови соціалізації дітей з ООП у початковій школі; розроблено методику соціалізації учнів з особливими освітніми потребами у початковій школі; проведено експериментальну перевірку педагогічних умов соціалізації дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі.

Тип елементу: Навчальний посібник
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Третяк О.М. Педагогічні умови соціалізації учнів з особливими освітніми потребами у початковій школі : метод. посіб. / О.М.Третяк, Н.В.Ростопка. - Рівне : РДГУ, 2024. - 91 с.
Ключові слова: початкова школа, педагогічні умови, соціалізація учнів, особливі освітні потреби
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 10 Черв 2024 07:31
Останні зміни: 10 Черв 2024 07:31
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13613

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу