Шурин О.І. та Симонович Н. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ДИЗАЙН-ОСВІТИ У СИСТЕМІ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 192-199. ISSN 2411-4553
Текст
Шурин О., Симонович Н..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
У статті розкрито особливості дизайн-освіти у системі технологічної освітньої галузі. Зокрема, з’ясовано, що сферою реалізації дизайнерської діяльності можна вважати технологічну освітню галузь, яка охоплює навчальні предмети усіх ланок освітнього процесу. Уточнено поняття «дизайн», «освітній дизайн» «дизайн-освіта». Визначено мету дизайн-освіти, яка полягає в розвитку креативного мислення, систематичній постановці й вирішенні проєктних задач тощо. З’ясовано, якими основними вміннями й компетентностями повинен володіти дизайнер. Виокремлено основні чинники, які передбачає розвиток дизайн-освіти. Визначено пріоритетне завдання дизайн-освіти. Проаналізовано, що при вивченні дисциплін технологічної освітньої галузі у навчальних планах передбачені дисципліни з вивчення дизайн-освіти, які можуть бути як повноцінними предметами з вивчення дизайну та його різновидів, так і окремими складовими певних дисциплін, зокрема, тематичними модулями, окремими темами чи завданнями. Досліджено, що зміст дисциплін передбачає вивчення майбутніми фахівцями технологічної освітньої галузі не лише різновидів дизайну, але й сприяє розвитку цілої низки компетентностей, які висвітлені в освітньо-професійних програмах спеціальностей.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шурин О. Особливості дизайн-освіти у системі технологічної освітньої галузі / О.Шурин, Н.Симонович // Інноватика у вихованні. - 2024. - Вип. 19. - Т. 2. - С. 192-199. |
Ключові слова: | дизайн-освіта, освітній дизайн, дизайн, технологічна освітня галузь, професійні компетентності, проєкт, проєктна діяльність, фахові компетентності, педагогічна діяльність, освітній процес |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 331 Праця. Працевлаштування. Робота. Економіка праці. Організація праці 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти Фізико-технологічний факультет > Кафедра технологічної освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 18 Черв 2024 11:57 |
Останні зміни: | 18 Черв 2024 11:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13787 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |