Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ: ФОРМУВАЛЬНИЙ ЕТАП

Рогоза В.В. та Пелех Ю.В. (2020) ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ: ФОРМУВАЛЬНИЙ ЕТАП. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, 2020: Вип. 3. с. 114-119.

[img] Текст
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ.pdf

Завантажити (250kB)

Анотація

На підставі аналізу науково-педагогічних джерел обґрунтовано стверджувати, що практичні питання формування екологічних цінностей майбутніх учителів природничих наук у процесі професійної підготовки залишаються недостатньо дослідженими на сучасному етапі. У зв’язку з цим актуальним є пошук дієвих навчально-методичних засобів формування екологічних цінностей у майбутніх учителів природничників. Взявши до уваги наявні теоретичні та практичні здобутки щодо проблематики професійної підготовки доведено, що формування екологічних цінностей, можуть бути реалізовані у межах спеціально розроблених курсів: дисципліна «Аксіологія», спецкурсу «Аксіологічні основи професійної підготовки майбутніх учителів природничих наук» і аксіопедагогічного тренінгу.
Introduction. Actualization of eco-values in the value sphere of future teachers of natural sciences provides realization of the corresponding pedagogical conditions: 1) formation of eco-centric understanding of nature (through its development in future teachers); 2) awareness of environmental values; 3) internal acceptance and ability to transfer and implement environmental values in educational and professional activities. At the same time, practical issues of ecological values formation of future teachers of natural sciences in the process of professional training, in particular in terms of determining educational and methodological means of achieving appropriate learning outcomes, remain insufficiently studied at the present stage. Purpose. The purpose of the article is to offer effective educational and methodological tools for the formation of environmental values of future natural science teachers in the process of training and to reveal their content and features of application.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Рогоза В. В. Формування екологічних цінностей майбутніх учителів природничих наук у процесі професійної підготовки: формувальний етап / В. В. Рогоза, Ю. В. Пелех // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 3. - С. 114-119.
Ключові слова: професійна освіта, педагогічні умови, екологічні цінності, формування екоцінностей, відношення «Людина – Природа»; professional education; pedagogical conditions; environmental values; formation of ecological values; relationship "Man – Nature"
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
5 Математика. Природничі науки
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 22 Черв 2024 10:30
Останні зміни: 22 Черв 2024 10:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13815

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу