Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ ТА БАР’ЄРИ ВПРОВАДЖЕННЯ

Петрівський Я.Б. та Фігун А.В. (2024) ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ ТА БАР’ЄРИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 206-209.

[img] Текст
Петрівський Я.Б., Фічун А.В..pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

Галузь маркетингу зазнала значних змін в останні декілька років завдяки розвитку інструментів на основі штучного інтелекту (ШІ). За допомогою штучного інтелекту змінюються підходи до створення контенту, лідогенерації, управління клієнтським досвідом, аналізу даних, прогнозування, тощо. Застосування штучного інтелекту в маркетингу уже не інновація, а критична потреба для бізнесу, який хоче залишатись конкурентним та ефективним. Адже згідно опитувань, сьогодні більше 80% маркетологів інтегрують ту чи іншу форму штучного інтелекту у свою маркетингову діяльність.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петрівський Я.Б. Генеративний штучний інтелект у маркетингу: можливості застосування, перспективи та бар’єри впровадження / Я.Б. Петрівський, А.В. Фігун // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 лют. 2024 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2024. – С. 206-209.
Ключові слова: ШІ (штучний інтелект), маркетинг.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних > 004.8 Штучний інтелект
0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.7 Організаційний менеджмент (ОМ)
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра вищої математики
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 03 Лип 2024 09:38
Останні зміни: 03 Лип 2024 09:38
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13871

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу