Kindrat P. (2021) TEACHER-STUDENTS INTERACTION IN DISTANCE TEACHING OF PROGRAMMING. The III International Science Conference on E-Learning and Education, 2021. с. 191-193.
Текст
Кіндрат П..pdf Завантажити (6MB) |
Анотація
The widespread introduction of modern technological solutions in the educational process has long been slowed by the inertia of education, outdated guidelines, unwillingness to radically change and improve what already works. From this point of view, the emergence of a pandemic and the introduction of quarantine restrictions allowed for the abrupt transition to new realities. New requirements for the organization of the educational process have forced many teachers to adopt the latest technologies and allowed to overcome the inertia.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Kindrat P. TEACHER-STUDENTS INTERACTION IN DISTANCE TEACHING OF PROGRAMMING / Р. Kindrat // The III International Science Conference on E-Learning and Education : Abstracts of III International Scientific and Practical Conference, Febr. 2. – Lisbon, Portugal. - 2021. - Vol. 5. - P. 191-193. |
Ключові слова: | TEACHER-STUDENTS, DISTANCE TEACHING OF PROGRAMMING. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 05 Лип 2024 06:25 |
Останні зміни: | 05 Лип 2024 06:25 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13884 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |