Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОНЦЕПТУАЛЬНІ МОДЕЛІ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА АВТОРСЬКА СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА

Івашкевич Е.З. (2016) КОНЦЕПТУАЛЬНІ МОДЕЛІ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА АВТОРСЬКА СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання, 2016. с. 100-113.

[img] Текст
Івашкевич Е.З..pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

У статті описано концептуальні моделі вітчизняної науки, в яких пропонується структура соціального інтелекту особистості. Запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту педагога. Зазначено, що соціальний інтелект педагога вміщує три підструктури: когнітивну, мнемічну та емпатійну тощо. Наголошено, що соціальний інтелект педагога вважається когнітивною основою для реалізації суб’єкт-суб’єктного спілкування.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Івашкевич Е.З. Концептуальні моделі соціального інтелекту та авторська структура соціального інтелекту педагога / Е.З. Івашкевич // Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. - Київ, 2016. - С. 100-113.
Ключові слова: інтелект, соціальний інтелект, концептуальні моделі соціального інтелекту, когнітивна, мнемічна та емпатійна підструктури соціального інтелекту.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 10 Лип 2024 08:57
Останні зміни: 10 Лип 2024 08:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13951

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу