Івашкевич Е.З. (2016) КОНЦЕПТУАЛЬНІ МОДЕЛІ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА АВТОРСЬКА СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання, 2016. с. 100-113.
Текст
Івашкевич Е.З..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
У статті описано концептуальні моделі вітчизняної науки, в яких пропонується структура соціального інтелекту особистості. Запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту педагога. Зазначено, що соціальний інтелект педагога вміщує три підструктури: когнітивну, мнемічну та емпатійну тощо. Наголошено, що соціальний інтелект педагога вважається когнітивною основою для реалізації суб’єкт-суб’єктного спілкування.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Івашкевич Е.З. Концептуальні моделі соціального інтелекту та авторська структура соціального інтелекту педагога / Е.З. Івашкевич // Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. - Київ, 2016. - С. 100-113. |
Ключові слова: | інтелект, соціальний інтелект, концептуальні моделі соціального інтелекту, когнітивна, мнемічна та емпатійна підструктури соціального інтелекту. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 10 Лип 2024 08:57 |
Останні зміни: | 10 Лип 2024 08:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13951 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |