Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДВАЛИНИ ПРОЦЕСУАЛЬНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ТА ОЕГУЛЯЦІЙНОГО ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА

Івашкевич Е.З. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДВАЛИНИ ПРОЦЕСУАЛЬНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ТА ОЕГУЛЯЦІЙНОГО ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Проблеми сучасної психології., 2016 (Вип.31). с. 80-93.

[img] Текст
Івашкевич Е.pdf

Завантажити (90kB)

Анотація

В статті проаналізовано сутність поняття «інтелект», окреслено його як своєрідну систему психічних механізмів, які зумовлюють можливість побудови індивідом суб’єктивної картини світу. Визначено сутність і зміст базових категоріальних підходів до визначення поняття «інтелект», зокрема процесуально-діяльнісного та регуляційного. Запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту. Зазначено, що соціальний інтелект педагога вміщує три підструктури: когнітивну, мнемічну та емпатійну тощо. Встановлено, що когнітивна підструктура соціального інтелекту включає в себе сукупність досить стійких знань, оцінок, правил інтерпретації подій, поведінки людей, їх взаємовідносин і т.д. на основі сформованої системи інтерпретацій на мікроструктурному і макроструктурному рівнях.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Івашкевич Е.З. Психологічні підвалини процесуально- діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога / Е.З. Івашкевич // Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр. К-ПНУ ім. Івана Огієнка, Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - Вип. 31. - С. 80-93.
Ключові слова: інтелект, соціальний інтелект, процесуально-ді- яльнісний підхід, регуляційний підхід, когнітивна, мнемічна та емпатійна підструктури соціального інтелекту
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 12 Лип 2024 06:21
Останні зміни: 12 Лип 2024 06:21
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13973

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу