Мороз Л.В. та Панасюк К.А. (2019) ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: АСПЕКТ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 134-137.
|
Текст
Мороз Л.В., Панасюк К.А..pdf Завантажити (779kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто проблеми підготовки дітей дошкільного віку до вивчення англійської мови та особливості розвитку мовленнєвої діяльності. Охарактеризовано специфічні труднощі та передумови успішного оволодіння дошкільниками іноземною мовою.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мороз Л.В. ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: АСПЕКТ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ / Л.В.Мороз, К.А.Панасюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 134-137. |
Ключові слова: | діти дошкільного віку, підготовка дітей дошкільного віку, сензитивність дітей, навчання англійської мови, мовленнєва діяльність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 30 Квіт 2020 08:30 |
Останні зміни: | 30 Квіт 2020 08:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/140 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |