Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ

Камінська О.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ. MODERN METHODS, INNOVATIONS AND OPERATIONAL EXPERIENCE IN THE FIELD OF PSYCHOLOGY AND PEDAGOGICS, 2017. с. 188-191.

[img] Текст
Камінська О.В..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

Розвиток нового педагогічного мислення є важливою умовою підвищення ефективності діяльності педагога, оскільки дозволяє позбутися непродуктивних та стереотипних методів роботи та розвинути власний потенціал, що розкриває перед ним нові можливості. Важливим засобом розвитку нового педагогічного мислення є побудова діяльності на гуманістичних засадах, що сприяє створенню оптимальних передумов як для самореалізації самого педагога в контексті виконання професійної діяльності, так і для суб’єктів педагогічної діяльності, які отримують можливість самовиразитись в процесі навчання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Камінська О.В. Психологічні умови розвитку педагогічного мислення / О.В. Камінська // MODERN METHODS, INNOVATIONS AND OPERATIONAL EXPERIENCE IN THE FIELD OF PSYCHOLOGY AND PEDAGOGICS : International research and practice conference. - Lublin,Republic of Poland, 2017. - С. 188-191.
Ключові слова: виховні взаємини, педагогічне мислення, професійна діяльність.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 17 Лип 2024 06:17
Останні зміни: 17 Лип 2024 06:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14033

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу