Камінська О.В. та Громик Н.В. (2018) ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ СТРАХІВ У ДОСЛІДЖЕННЯХ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАРУБІЖНИХ НАУКОВЦІВ. Психологічний журнал, 2018 (№4(14)). с. 86-104.
Текст
Камінська О., Громик.pdf Завантажити (925kB) |
Анотація
У статті здійснюється теоретичний аналіз поняття «страх», визначається його сутність з точки зору різних психологічних течій. Наведено погляди вітчизняних та зарубіжних вчених щодо проблеми страху. Приведені думки науковців з приводу розмежування понять «страх» та «тривога». Визначено місце поняття «страх» в системі психологічних категорій. Проаналізовано особливості виникнення страхів в дітей дошкільного віку. Визначено переважаючі види дитячих страхів та умови переходу страхів у фобії. Показано вплив найближчого оточення дитини на виникнення в неї нав’язливих страхів. Вказано засоби та форми корекції страхів в дітей дошкільного віку. Проаналізовано роль механізмів психологічного захисту у нівелюванні дитиною власних страхів. Підкреслено необхідність надання психологічної допомоги дітям, в яких спостерігаються нав’язливі страхи та фобії.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Камінська О.В. Проблема дитячих страхів у дослідженнях вітчизняних та зарубіжних науковців / О.В. Камінська, Н.И. Громик // Психологічний журнал. - 2018. - № 4 (14). - С. 86-104. |
Ключові слова: | страх, фобія, тривожність, емоції, дошкільний вік. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 17 Лип 2024 09:24 |
Останні зміни: | 17 Лип 2024 09:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14036 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |