Таргоній І.В. (2016) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 342-349. ISSN 2411-4553
|
Текст
Таргоній І.В..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито один із перспективних напрямів у інформатизації навчального простору – мультимедійні технології, що інтегрують в потужну розподіленість освітніх ресурсів, які здатні забезпечити середовище для формування та розвитку ключових компетентностей, до яких належать насамперед інформаційні та комунікативні технології. На основі наукових джерел із проблеми дослідження обґрунтовано, що мультимедійні технології відкривають принципово нові методичні підходи до організації педагогічного процесу в системі загальної освіти. У статті розглядаються можливості використання мультимедійних технологій в системі мистецької освіти. Підкреслено, що при використанні мультимедійних технологій в мистецькій освіті наочний матеріал стає більш різноманітним і цікавим.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Таргоній І.В. Використання мультимедійних технологій у системі мистецької освіти / І.В.Таргоній // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 4. - С. 342-349. |
Ключові слова: | мультимедійні технології, мистецька освіта, педагогічний процес, ключові компетентності. |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 03 Лист 2020 07:44 |
Останні зміни: | 03 Лист 2020 07:44 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1409 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |