Микитин Т.М. (2019) МАРКЕТИНГ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ ТА ОБ’ЄДНАНІ ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ. Збалансоване природокористування, 2019 (№ 3). с. 37-41.
Текст
МАРКЕТИНГ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ .pdf Завантажити (186kB) |
Анотація
В Україні проходить територіальна реформа. Головне завдання якої — формування ефективного місцевого самоврядування та територіальної організації влади для надання високоякісних і доступних публічних послуг, становлення інститутів прямого народовладдя, задоволення інтересів громадян у всіх сферах життєдіяльності на відповідній території, узгодження інтересів держави та територіальних громад. Створюються об’єднані територіальні громади. Аналіз використання фінансових механізмів для реалізації своїх завдань свідчить про те, що об’єднані територіальні громади мало уваги приділяють охороні природи та раціональному використанню природних ресурсів, що є на території громади. У 2017 р. за кошти Державного фонду регіонального розвитку (ДФРР) в Україні реалізували 803 проекти, з яких лише 3 — проекти екологічного спрямування. Пропонується використовувати у роботі об’єднаних територіальних громад маркетинг збалансованого розвитку як процес планування та втілення задуму щодо ціноутворення, просування і реалізації ідей товарів та послуг способом обміну, що задовольняє цілі споживачів та сприяє збалансованому розвитку суспільства. Цей вид маркетингу запропонував використовувати D. Fuller у 2000 р. Приведено історичні етапи становлення збалансованого маркетингу та розвиток такого напряму в Україні. Нині в Україні не використовують маркетинг збалансованого розвитку. Об’єднані громади розробляють свої стратегії розвитку, плани соціально-економічного розвитку. Потрібно при її розробці враховувати концепцію збалансованого розвитку для забезпечення раціонального використання природних ресурсів громади. Використання інструментів маркетингу збалансованого розвитку допоможе об’єднаним територіальним громадам максимально ефективно використати свій наявний ресурс та досягти максимального результату, врахувавши потреби мешканців громади.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Микитин Т.М. Маркетинг збалансованого розвитку та об’єднані територіальні громади / Т.М. Микитин // Збалансоване природокористування. - 2019. - №. 3. - С. 37-41. |
Ключові слова: | Об’єднані територіальні громади, стратегія розвитку громади, збалансований розвиток, екологічний маркетинг, зелений маркетинг, маркетинг збалансованого розвитку |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни 5 Математика. Природничі науки > 50 Загальні відомості про математичні та природничі науки > 502 Природа. Дослідження природи та її збереження. Захист навколишнього середовища (довкілля) та живої природи |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 26 Лип 2024 05:54 |
Останні зміни: | 26 Лип 2024 05:54 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14131 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |