ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ІГОР НА УРОКАХ «ЯДС»

Лук'яник Л.В. and Курин О.С. (2023) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ІГОР НА УРОКАХ «ЯДС». Current challenges of science and education, 2023. pp. 197-203.

[img]
Preview
Text
Лук'яник Л.В._Берлін. CURRENT-CHALLENGES-OF-SCIENCE-AND-EDUCATION-16-18.10.23_removed.pdf

Download (979kB) | Preview

Abstract

потреба у підвищенні фахових знань вчителів початкових класів в оволодінні алгоритмом проведення навчально-освітнього процесу з використанням системи медіаосвітніх ігор, спрямованих на підвищення вмінь та навичок оволодіння основними медіапродуктами, а також пошуки шляхів подальшого удосконалення медіаграмотності учнів зумовили вибір теми дослідження: «Формування в учнів початкових класів критичного мислення з використанням мультимедійних ігор на уроках «ЯДС». Мета роботи. Окреслити зміст методики формування в учнів початкових класів критичного мислення з використанням мультимедійних ігор на уроках «ЯДС».

Item Type: Article
Additional Information: Лук'яник Л.В. Формування в учнів початкових класів китичного мислення з використанням мультимедійних ігор на уроках «ЯДС» / Л.В. Лук'яник, О.С. Курин // Current challenges of science and education : The 2nd International scientific and practical conference (October 16-18, 2023). - Berlin, Germany : MDPC Publishing, 2023. - Р. 197-203.
Uncontrolled Keywords: учні молодщшої школи, критичне мислення, мультиедійні ігри, «ЯДС»
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Divisions: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 02 Aug 2024 09:52
Last Modified: 02 Aug 2024 09:53
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14200

Actions (login required)

View Item View Item