Лук’яник Л.В. та Ляшик А.О. (2021) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ НЕДОЛІКІВ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Implementation of scientific foundations in practice, 2021. с. 94-96.
Текст
Лук'яник Л_Турин. X-Conference-Implementation-of-scientific-foundations-in-practice-1_removed.pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
У початкових класах загальноосвітніх шкіл навчаються учні зі складною структурою дефекту, ускладненими і важкими порушеннями розвитку, в тому числі і мовленнєвими недоліками, які все частіше мають множинний характер, впливаючи як на фізичну, так і психічну сфери дитини. Не всі учні мають відхилення в інтелектуальному розвитку, але на етапі вступу до школи виявляють низький рівень мовленнєвої зрілості, відчувають труднощі у навчанні. Мовленнєві порушення є однією з найбільш поширених проблем психофізичного розвитку у дітей молодшого шкільного віку, що вимагає створення нових організаційних форм роботи з корекції їх мовленнєвого розвитку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук’яник Л.В. Сучасні підходи до вивчення недоліків мовленнєвого розвитку учнів початкових класів / Л.В. Лук’яник, А.О. Ляшик // Implementation of scientific foundations in practice : The X International Science Conference, April 19 – 21, 2021, Turin, Italy, 2021. - Р. 94-96. |
Ключові слова: | учні початкових класів, мовленнєвий розвиток, порушення мовленнєвого розвитку. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 05 Серп 2024 08:27 |
Останні зміни: | 05 Серп 2024 08:27 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14206 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |