Шидловський А.І. (2016) РОЛЬ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА У СТАНОВЛЕННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 356-363. ISSN 2411-4553
|
Текст
Шидловський А.І..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
На сучасному етапі розвитку фізичної освіти, що характеризується інтенсивністю інноваційних процесів, особливого значення набуває диференціація курсу фізики та методики її навчання залежно від профілю підготовки фахівців. Комп’ютерно орієнтоване навчання має створювати умови для інтенсифікації процесу навчання, підвищення наочності та мотивації навчання, розширення спектру завдань та їх розв’язання засобами комп’ютерних технологій. Особистісно орієнтоване навчання на сьогодні розглядається як провідний стратегічний напрям розвитку системи освіти як загальної, так і професійної.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шидловський А.І. Роль комп’ютерно орієнтованого середовища у становленні професійної компетентності майбутніх вчителів фізико-технологічного профілю / А.І.Шидловський // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 4. - С. 356-363. |
Ключові слова: | комп’ютерно орієнтоване навчання, технології навчання, професійна компетентність, майбутні вчителі, спосіб пізнання, освітній процес. |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 03 Лист 2020 09:19 |
Останні зміни: | 03 Лист 2020 09:19 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1422 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |