Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТРУДНОЩІ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «МОРФОЛОГІЯ» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ

Лук'яник Л.В. та Іллюк М.Ф. (2020) ТРУДНОЩІ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «МОРФОЛОГІЯ» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ. Science, society, education: topical issues and development prospects, 2020. с. 148-152.

[img] Текст
Лук'яник Л.В._труднощі вивчення.pdf

Завантажити (6MB)

Анотація

Мета роботи – дослідження процесу вивчення розділу «Морфологія» у початкових класах. Застосування морфологічних вправ сприяє закріпленню знань, отриманих дітьми з розділу «Морфологія», і служать основою формування як орфографічних, так і пунктуаційних умінь і навичок.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лук’яник Л.В. Труднощі вивчення розділу "Морфологія" у початкових класах та шляхи їх подолання / Л.В. Лук’яник, М.Ф. Іллюк // Science, society, education: topical issues and development prospects : Abstracts of the 10 International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”. - Kharkiv, Ukraine, 2020. - P. 148-152. URL: https://scі-conf.com.ua/x-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-science-society-education-topical-issues-and-development-prospects-29-31-avgusta-2020-goda-harkov-ukraina-arhiv/.
Ключові слова: частини мови, морфологія, морфологічні вправи, учні початкових класів
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 07 Серп 2024 09:02
Останні зміни: 07 Серп 2024 09:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14233

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу