Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ

Созонюк О.С. та Оздемір О. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 111-119.

[img] Текст
Созонюк О., Оздемір О..pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

Статтю присвячено висвітленню теоретичних основ та особливостей трактування поняття «емоційний інтелект». Зокрема, зосереджено увагу на декількох представлених у класичній психологічній літературі моделях емоційного інтелекту: модель здібностей Мейєра, Селовея, Карузо; модель Гоулмана; модель Бар-Она. У межах даної розвідки було здійснено також емпіричне дослідження рівня розвитку емоційного інтелекту майбутніх філологів бакалаврського рівня вищої освіти Рівненського державного гуманітарного університету на основі тесту на емоційний інтелект Холла. В результаті отриманих даних було зроблено висновок про те, що інтегративний рівень емоційного інтелекту майбутніх філологів бакалаврського рівня вищої освіти перебуває на досить низькому рівні. Вищенаведене вказує на потребу його розвитку в суспільстві загалом і в освітньому середовищі зокрема, оскільки сучасний світ диктує умови, в яких затребуваність висококваліфікованого спеціаліста на ринку праці сьогодні залежить не лише від його професійної кваліфікації, а й від уміння спілкуватися з людьми, приймати нестандартні рішення, вміння розв’язувати конфліктні ситуації або вміння їх запобігати, володіння критичним мисленням, здатністю адаптуватися до нових життєвих умов тощо. Тобто, високий рівень розвитку емоційного інтелекту сьогодні може забезпечити належну конкурентну спроможність спеціаліста та сприяє побудові успішної кар'єри в обраній сфері.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Созонюк О. Розвиток емоційного інтелекту майбутніх філологів / О. Созонюк, О. Оздемір // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2024. - Вип. 22. - С. 111-119.
Ключові слова: емоційний інтелект, майбутні філологи, професійна компетентність, емоції, емпатія, самомотивація.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Філологічний факультет > Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 04 Вер 2024 12:29
Останні зміни: 06 Лист 2024 10:46
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14394

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу