Грицай Н.Б. та Андреєва О. (2022) ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ, ЕРГОТЕРАПІЇ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Українська професійна освіта, 2022 (№11). с. 100-107. ISSN (online) 2616-6747, ISSN (print) 2519-8254
Текст
ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ.pdf Завантажити (447kB) |
Анотація
У статті акцентовано, що професійна культура майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії є неодмінним складником їхньої майбутньої професійної діяльності, адже саме професіоналізм і професійна культура забезпечують формування компетентних та висококваліфікованих фахівців. Рівень професійної культури майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії безпосередньо залежить від рівня їхньої професійної майстерності, що сприяє підвищенню професійних якостей фахівця та конкурентоспроможності на ринку праці.
Зазначено, що існування людини в сучасному світі та її ставлення до нього залежить насамперед від культури. В різних історичних епохах наявна значна кількість культур, взаємодія, взаємопроникнення яких визначають життєву позицію людини, її світовідчуття та світосприйняття. Культуру в широкому розумінні розглянуто як сукупність духовних і матеріальних цінностей та способів їх утворення. Метою дослідження визначено теоретичне обґрунтування сутності понять «культура» та «професійна культура майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії», виокремлення елементів професійної культури, форм і типів культури фахівців. Методи дослідження: аналіз літературних джерел, узагальнення, порівняння.
У статті з’ясовано сутність понять «культура», «професійна культура»; схарактеризовано основні форми і типи культури, проаналізовано елементи професійної культури; потрактовано професійну культуру майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії як комплексне, складне соціально-психологічне новоутворення, яке зароджується в процесі навчання у закладі вищої освіти та реалізується під час виконання функційних обов’язків; визначає світоглядні орієнтири, ціннісні установки, професійне володіння знаннями, вміннями, навичками та рівень фахової підготовки майбутніх фахівців. У перспективі передбачено визначення компонентів, критеріїв та рівнів професійної культури майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі їхньої фахової підготовки в закладах вищої освіти.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Грицай Н.Б. Професійна культура майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії як педагогічна проблема / Н.Б. Грицай, О. Андреєва // Українська професійна освіта. - 2022. - № 11. - С. 100-107. |
Ключові слова: | Культура, професійна культура, елементи професійної культури, фахова підготовка, майбутні фахівці з фізичної терапії, ерготерапії, фізична культура бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 615 Фармакологія. Терапія. Токсикологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 12 Вер 2024 12:29 |
Останні зміни: | 12 Вер 2024 12:29 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14428 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |