Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ, ЕРГОТЕРАПІЇ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Грицай Н.Б. та Андреєва О. (2022) ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ, ЕРГОТЕРАПІЇ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Українська професійна освіта, 2022 (№11). с. 100-107. ISSN (online) 2616-6747, ISSN (print) 2519-8254

[img] Текст
ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ.pdf

Завантажити (447kB)

Анотація

У статті акцентовано, що професійна культура майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії є неодмінним складником їхньої майбутньої професійної діяльності, адже саме професіоналізм і професійна культура забезпечують формування компетентних та висококваліфікованих фахівців. Рівень професійної культури майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії безпосередньо залежить від рівня їхньої професійної майстерності, що сприяє підвищенню професійних якостей фахівця та конкурентоспроможності на ринку праці.
Зазначено, що існування людини в сучасному світі та її ставлення до нього залежить насамперед від культури. В різних історичних епохах наявна значна кількість культур, взаємодія, взаємопроникнення яких визначають життєву позицію людини, її світовідчуття та світосприйняття. Культуру в широкому розумінні розглянуто як сукупність духовних і матеріальних цінностей та способів їх утворення. Метою дослідження визначено теоретичне обґрунтування сутності понять «культура» та «професійна культура майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії», виокремлення елементів професійної культури, форм і типів культури фахівців. Методи дослідження: аналіз літературних джерел, узагальнення, порівняння.
У статті з’ясовано сутність понять «культура», «професійна культура»; схарактеризовано основні форми і типи культури, проаналізовано елементи професійної культури; потрактовано професійну культуру майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії як комплексне, складне соціально-психологічне новоутворення, яке зароджується в процесі навчання у закладі вищої освіти та реалізується під час виконання функційних обов’язків; визначає світоглядні орієнтири, ціннісні установки, професійне володіння знаннями, вміннями, навичками та рівень фахової підготовки майбутніх фахівців. У перспективі передбачено визначення компонентів, критеріїв та рівнів професійної культури майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі їхньої фахової підготовки в закладах вищої освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Грицай Н.Б. Професійна культура майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії як педагогічна проблема / Н.Б. Грицай, О. Андреєва // Українська професійна освіта. - 2022. - № 11. - С. 100-107.
Ключові слова: Культура, професійна культура, елементи професійної культури, фахова підготовка, майбутні фахівці з фізичної терапії, ерготерапії, фізична культура бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 615 Фармакологія. Терапія. Токсикологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 12 Вер 2024 12:29
Останні зміни: 12 Вер 2024 12:29
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14428

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу