Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

PROMOTING LEARNER AUTONOMY THROUGH TASK-BASED LESSON PLANNING

Яковець А. та Вєтрова І.М. (2024) PROMOTING LEARNER AUTONOMY THROUGH TASK-BASED LESSON PLANNING. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 180-181.

[img] Текст
Яковець А., Вєтрова І.М..pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

Promoting learner autonomy through task-based lesson planning involves designing lessons that empower learners to take control of their learning as learner autonomy is the ability of students to take learning into their own hands and make it possible to promote it (Coterall, 2000: 1).

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Яковець А. Promoting Learner Autonomy through Task-Based Lesson Planning / А. Яковець; наук. кер. І.М. Вєтрова // Актуальні проблеми сучасної іноземної філології : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих вчених, м. Рівне, 20 трав. 2024 р. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 180-181.
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 19 Вер 2024 12:27
Останні зміни: 19 Вер 2024 12:27
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14493

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу