Джеджера К.В. та Джеджера О.В. (2021) НАВЧАЛЬНА МОТИВАЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПРОБЛЕМА ВИМУШЕНОГО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ. Tasks and problems of science and practice, 2021. с. 237-239.
Текст
Джеджера К.В., Джеджера О.В..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
Дистанційне навчання або окремі його елементи стають неодмінною реальністю вищої освіти в усіх її формах. У цій новій реальності виникають нові проблеми навчальної мотивації студентів, які бачимо можливим розв’язати з допомогою підвищення рівня технологічності освітнього процесу та водночас шляхом забезпечення особистісних змін його учасників, вироблення у них готовності створювати нові умови навчання та ефективно діяти у цих умовах.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Джеджера К.В. Навчальна мотивація здобувачів вищої освіти як проблема вимушеного дистанційного навчання в умовах карантину / К.В. Джеджера, О.В. Джеджера // Tasks and problems of science and practice : The XIII International Science Conference, May 10 – 12. - Berlin, Germany, 2021. - С. 237-239. |
Ключові слова: | дистанційне навчання, карантин, студенти. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 16 Жов 2024 13:20 |
Останні зміни: | 16 Жов 2024 13:20 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14603 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |