Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВДУМЛИВЕ ЧИТАННЯ НАУКОВИХ ТЕКСТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) ВДУМЛИВЕ ЧИТАННЯ НАУКОВИХ ТЕКСТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2024: Вип. 3. с. 63-70.

[img] Текст
Суржук Т. Бісовецька Л. Вдумливе читання наукових текстів як засіб формування фахових компетентностей майбутніх учителів початкових .pdf

Завантажити (339kB)

Анотація

Мета статті – дослідити процес використання здобувачами вищої освіти вдумливого читання наукових текстів як засобу формування фахових компетентностей майбутніх учителів початкових класів.
Автори вважають, що вдумливе читання наукових текстів є засобом формування фахових компетентностей у здобувачів вищої освіти, оскільки науковий текст є 1) джерелом знань, в якому конкретизуються, уточнюються, поглиблюються відомості, одержані від викладача; 2) об’єктом вивчення та дослідження; 3) може виступати «посередником» між здобувачем і процесами, що відбуваються в освіті.
У розвідці використано комплекс методів дослідження: загальнонаукові (аналіз, синтез, абстрагування); емпіричні (спостереження); педагогічний експеримент, у якому подано методичні орієнтири, що можуть бути основою для створення комплексу творчих завдань на оволодіння здобувачами вищої педагогічної освіти вдумливим читанням наукових текстів.
У процесі розробки творчих завдань для формування вдумливого читання наукових текстів було взято до уваги те, що читання – це процес не тільки сприймання, а й формування самостійних думок, умовиводів, висновків; ефективність процесу використання вдумливого читання здобувачами вищої освіти значною мірою залежить від здатності викладача переконати студентів у цінності відповідного наскрізного вміння, від вдалого вибору засобів навчання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Суржук Т. Вдумливе читання наукових текстів як засіб формування фахових компетентностей майбутніх учителів початкових класів / Т.Суржук, Л.Бісовецька // Acta Paedagogiсa Volynienses. - 2024. - Вип.3. - С. 63–70.
Ключові слова: читання, вдумливе читання, наукові тексти, засіб навчання, фахові компетентності, здобувачі вищої освіти, творчі завдання
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 003 Системи письма та писемності
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 23 Жов 2024 06:24
Останні зміни: 23 Жов 2024 06:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14664

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу