Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) ВДУМЛИВЕ ЧИТАННЯ НАУКОВИХ ТЕКСТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2024: Вип. 3. с. 63-70.
Текст
Суржук Т. Бісовецька Л. Вдумливе читання наукових текстів як засіб формування фахових компетентностей майбутніх учителів початкових .pdf Завантажити (339kB) |
Анотація
Мета статті – дослідити процес використання здобувачами вищої освіти вдумливого читання наукових текстів як засобу формування фахових компетентностей майбутніх учителів початкових класів.
Автори вважають, що вдумливе читання наукових текстів є засобом формування фахових компетентностей у здобувачів вищої освіти, оскільки науковий текст є 1) джерелом знань, в якому конкретизуються, уточнюються, поглиблюються відомості, одержані від викладача; 2) об’єктом вивчення та дослідження; 3) може виступати «посередником» між здобувачем і процесами, що відбуваються в освіті.
У розвідці використано комплекс методів дослідження: загальнонаукові (аналіз, синтез, абстрагування); емпіричні (спостереження); педагогічний експеримент, у якому подано методичні орієнтири, що можуть бути основою для створення комплексу творчих завдань на оволодіння здобувачами вищої педагогічної освіти вдумливим читанням наукових текстів.
У процесі розробки творчих завдань для формування вдумливого читання наукових текстів було взято до уваги те, що читання – це процес не тільки сприймання, а й формування самостійних думок, умовиводів, висновків; ефективність процесу використання вдумливого читання здобувачами вищої освіти значною мірою залежить від здатності викладача переконати студентів у цінності відповідного наскрізного вміння, від вдалого вибору засобів навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Суржук Т. Вдумливе читання наукових текстів як засіб формування фахових компетентностей майбутніх учителів початкових класів / Т.Суржук, Л.Бісовецька // Acta Paedagogiсa Volynienses. - 2024. - Вип.3. - С. 63–70. |
Ключові слова: | читання, вдумливе читання, наукові тексти, засіб навчання, фахові компетентності, здобувачі вищої освіти, творчі завдання |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 003 Системи письма та писемності 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 23 Жов 2024 06:24 |
Останні зміни: | 23 Жов 2024 06:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14664 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |